Minitendr č. 93 v rámci VZ Sdílený informační systém TA ČR - etapa 2 (povinný)

Základní informace


Název zadávacího postupu

Minitendr č. 93 v rámci VZ Sdílený informační systém TA ČR - etapa 2 (povinný)

Systémové číslo NEN

N006/24/V00029561

Aktuální stav ZP

Zadán

Rozdělení na části

Ne

Režim VZ dle volby zadavatele

Nadlimitní veřejná zakázka

Druh zadávacího postupu

Zadávání VZ na základě rámcové dohody s obnovením soutěže na základě zadávacího řízení

Specifikace zadávacího řízení

rámcová dohoda s obnovením soutěže

Druh

Veřejná zakázka na služby

Datum uveřejnění ZP na Věstník NEN

14. 10. 2024 14:23

Kontaktní osoba zadavatele


Titul před jménem

Mgr.

Jméno

Karolína

Příjmení

Beranová

E-mail

karolina.beranova@tacr.cz

Telefon 1

+420 770190137

Předmět


Popis předmětu

Název MT093 Stížnosti a námitky Cíle minitendru 1. Existuje byznysová služba Stížnosti a Námitky, prostřednictvím které lze uplatnit opravné prostředky při hodnocení návrhů programových projektů ve veřejných soutěžích. 2. Byznysová služba pokrývá požadavky veřejných soutěží (viz definice požadavků s produktovým backlogem). Výsledné provedení umožňuje doplnění požadavků podávání námitek u veřejných zakázek a podávání stížností u mezinárodních výzev/soutěží. 3. Byznysová služba respektuje architekturu SISTA a využívá existující služby (např. IdM, Rejstřík, Workflow, Formuláře, Správa vazeb, PDF generátor, FiSto a další). 4. Byznysová služba konzumuje data ostatních byznysových služeb a poskytuje data navazujícím byznysovým službám. 5. Existuje Git repozitář se zdrojovými kódy a dokumentací byznysové služby. 6. Proběhla revize a případné doplnění specifických datových entit (slovník pojmů a jednotlivé datové položky do datového slovníku) souvisejících s byznysovou službou v datovém katalogu. 7. OPS tým TA ČR je schopen vlastními silami služby dodané v rámci řešení MT093 konfigurovat a dle potřeby nasazovat na staging/produkční prostředí SISTA. Povinné otázky Požadavky a otázky, které dodavatel odpoví již ve svém návrhu řešení: 1. V reakci na závěry Architektonické rady ze dne 18. 9. 2024 popište způsob ukládání dat vzniklých v průběhu Otázky, na které dodavatel odpoví na konci řešení minitendru: 1. Jaká konkrétní doporučení směřující k rozvoji níže uvedených položek navrhujete: a. pravidel architektury, b. pravidel platformy, c. pravidel vývoje, d. pravidel vedení dokumentace, e. procesům a kultuře Dev/Ops v rámci společného fungování, f. existujících průřezových či byznysových služeb SISTA. Minimální výstupy ● Byznysová služba Stížnosti a Námitky s funkcionalitami definovanými v analytické zprávě a produktovém backlogu. ● Zdrojové kódy byznysové služby Stížnosti a Námitky uložené dle pravidel vývoje v GitLab repozitáři. Dodavatel je v souladu s článkem 10 odst. 2) rámcové dohody povinen pravidla vývoje respektovat. ● Dokumentace byznysové služby Stížnosti a Námitky uložené dle pravidel vedení dokumentace v GitLab repozitáři. Dodavatel je v souladu s článkem 10 odst. 2) rámcové dohody povinen pravidla vedení dokumentace respektovat. ● Podklady scrumových událostí ve formě prezentací a dokumentů dle šablon v projektové knihovně. Jedná se o výstupy z plánování sprintu, revize a retrospektivy sprintu. Absence scrumových událostí při řešení minitendru je považováno za nesplnění požadavku. ● Konzultace nad otázkami a koncepty řešení v rozsahu dle B12 specifikace zadání. Výkaz konzultací bude předmětem akceptačního řízení. Mezi konzultace nepatří operativní schůzky scrumového týmu k odečtu stavu plnění úkolů/sprintu. ● Revize a případné doplnění specifických datových entit (slovník pojmů a jednotlivé datové položky do datového slovníku) souvisejících s byznysovou službou MT093 Stížnosti a Námitky do datového katalogu. ● Závěrečná prezentace výstupů Stížnosti a Námitky pro ostatní účastníky rámcové dohody ve formě prezentace vytvořených funkcionalit.

Kód z číselníku NIPEZ

72000000-5

Název z číselníku NIPEZ

Informační technologie: poradenství, vývoj programového vybavení, internet a podpora

Hlavní místo plnění

Hlavní město Praha

Kód z číselníku CPV

72000000-5

Název z číselníku CPV

Informační technologie: poradenství, vývoj programového vybavení, internet a podpora

Název předmětu

Informační technologie: poradenství, vývoj programového vybavení, internet a podpora

Položky předmětu


Nenalezen žádný záznam. Nemáme co zobrazit.

Místo plnění


CZ010Hlavní město Praha

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ano

Rámcová smlouva/dohoda

P21V00025001

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ne

Importovaná VZ

Ne

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail14. 10. 2024 14:23Uveřejnění účastníků
Detail14. 10. 2024 14:23Uveřejnění výsledku